70% vatn

 

Det vakre skapast ikkje med kraft, råskap og vald.

Sjå vatnet der det blenkjande mjukt og glitrande blidt

formar kvarts, gneis og granitt

til glinsande vakre knokar – eit Valhall.

Menneskje er sytti prosent vatn.

psherref1.jpg

Elvestein kan drille hol i det hardaste fjell

hardt mot hardt, malande utan stans,

men berre om vatnet byr opp til dans.

Utan vatn ligg han makteslaus til tidenes kveld.

Menneskje er sytti prosent vatn.

jettegryte1.jpg

4 responses to this post.

  1. For eit godt dikt!! Nydeleg i både form og innhald. Eg forstår bodskapen din. Veldig bra.

    Klem frå Maldina

    Svar

  2. Samspillet er vakkert, nyttig, spennende om vi velger det. Jeg elsker nynorsk mer og mer! Nydelig rett og slett =)

    Svar

  3. #1 Maldina Planz.

    Takk for gode ord 🙂
    Vi har skremmende stor makt til å gjøre gode gjerninger – og dårlige. Er selvsagt underlagt naturkreftene, men vi kan skape en bedre framtid for mange flere mennesker om vi er oss ansvaret bevisst og vil det nok.

    Forøvrig er diktet generelt og kan tolkes utfra ethvert perspektiv, fra det globale til det individuelle.

    Ha en god kveld 🙂

    Svar

  4. #2 Sandri/Pathfinder

    Tar til meg ordene dine, takk 🙂
    Nynorsk er, slik jeg ser det, diktspråket framfor noe annet. Det synger, det jubler, det gir følelse og det når helt inn. Synd det ikke er vårt hovedmål.

    Skriver dessverre mest bokmål selv. Det skyldes simpelthen at jeg mestrer det bedre, eller sagt på en annen måte, at jeg ikke er villig til å bruke nok tid på å gjøre nynorsk til mitt hovedmål.

    God kveld til deg 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

