hiii-haaa

Tragedie i kortversjon!

Jeg var 12, jeg skulle ut å ri, det var sommer, jeg hadde kortbukse, hesten var salet opp med cowboysal, hesten snublet, …

hest.jpg

11 responses to this post.

  1. Uff, da!

    Hvordan gikk det egentlig med hesten?

    Svar

  2. #1 Undre

    Det gikk bra med hesten. Er sååå glad for at du spurte om nettopp det. Du er et varmt menneske!

    Takk for kommentar🙂

    Svar

  3. Hmm, høres ikkje bra ut.., -Har litt for dramatisk fantasi, hehe…. Kan minne om den gangen jeg var 12.., mopedtanken nyfylt, og jeg i kortbukse… Asfalt var bare et fjernt eventyr for oss den gangen…;)

    Ditt innlegg er kommentert på bloggen min, og ditt ønske til SG-redaksjonen er innvilget. Dine velveide ord ligger i bunnen av siden, under «Sg, -ute i verden.»

    Kos deg i kvelden buddy!

    Svar

  4. #3 Nunzio og gjengen
    Huff, moped ja…! Her dukker det opp sterke episoder!
    Kanskje det vil inspirere til et innlegg.
    Takk for kommentar og god kveld tilbake Nunz🙂

    Svar

  5. Ja, jeg er kjent for å være et varmt menneske. Og som en ekte dyrevenn, blir jeg selvsagt svært lettet over å høre at det gikk bra med hesten.😀

    Svar

  6. #5 Undre

    Sannheten er, at etter jeg hadde spydd fra meg og blitt stødigere i ganglaget, fisket jeg opp lommekniven min, laget et lite bål, slaktet hesten og spiste den. Kun hovene og et par jeksler ble til overs. Tøft å innrømme det, men jeg ble en smule irritert som du nok forstår.

    PS: Cowboysal til salgs!

    Ha en super aften🙂

    Svar

  7. Phalloides, det var til pass for gampen tenker jeg.

    Svar

  8. Jeg er jo livredd hester for de er store og stygge. Men jeg har ridd heiene på Island på islandshest og det var noe annet. Islands hesten er jo en litt mindre fjert enn disse store gampene, og springer liksom. Heldigvis hadde den som jeg red på stedsans også, for etter et par timer på heia, der jeg ikke hadde kontroll på hverken geografi eller hest, stod den plutselig på tunet igjen. Et lite mirakel der altså. Neste gang reiser jeg til Shetland.

    Svar

  9. #8 Habben

    Har ridd, eller forsøkt å ri, på islandshest. Synes ikke det var noe særlig. Fant aldri takten til hestens småjogging på korte bein. Tror kanskje det ville føles likedan å bli voldtatt av en stor kanin, det humpet og ristet verre!

    Trives egentlig bedre bak et ratt. Ha en god uke Habben!

    Svar

  10. Posted by Luringen on november 29, 2006 at 9:35 PM

    he he, etter din kommentar nr 6 tror jeg sannelig du hadde hatt godt av å lese Doppler av Erlend Loe. Men han bytta ut hesten med en elg (utrolig mye elger rundt meg for tia)

    Svar

  11. #10 Luringen

    Boktips mottatt med takk🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

