kvite elefantar

Om nokon sa dei hadde sett ein regnboge, og eg sjølv aldri hadde sett ein slik, ville eg trudd dei for med løgn. Ein eventyrleg vakker og fargerik optisk portal, nei det ville vore for utruleg. Like ubegripeleg som ugripeleg. Så når eg nå fortel at det finst elefantar i norsk fauna, kvite elefantar, reknar eg ikkje med å bli trudd. Difor har eg teke bilete av dei.

Som tilskodarar til sine eigne liv sat dei der og slikka sol, tause og tafatte, som om dei berre venta på at noko skulle skje. Venta på at noko eller nokon skulle underhalda dei. På eit vis var dei vakre, men samstundes kalde og utilnærmelege. Eg trur eg vil gå så langt som å sette fram den påstand at dei var deprimera. Inneslutta og mollstemde. Eg trur dei visste dei ikkje høyrde heime her, eigentleg. Var her berre mellombels.

kvitelefant.jpg

Nå og da skjer det at sjølv ikkje sola klarer å varme frosne hjarte. Omverda med alt sitt mangfald slepp ikkje inn. Da kan det vera godt å veta at alt er mellombels. Godt å veta at alt slepp taket ein dag. Ikkje berre det som formørkar, men og det som gir lys og varme. Slik det er med kvite elefantar i Noreg. Dei er her ei stund og blir borte. Nokre månader, nokre år… – eit lite bel.

10 responses to this post.

  1. Flott bilde, og fin symbolikk. Er mange som ikke tillater seg selv å bli tint opp etter lang tid frost, det er skremmende å gå videre og leve igjen. De stritter imot livets naturlige bevegelse. Jeg er takknemlig for at jeg har evnen til å la lyset varme meg.

    Ønsker deg en fin helg:)

    Svar

  2. #1 Maria

    Det å føle at man ikke hører til, enten man alltid har vært her eller kommet hit på flukt, er tungt. Det skal styrke til for å ta tak i livet sitt. De «svake» må være de sterke for å lykkes. Og mange gjør det.

    Takk for svar 🙂

    Svar

  3. Fin tekst og fint bilde. Hvite deprimerte elefanter..hm..
    Fortsatt fin kveld!
    Hvis du skynder deg, får du sett Scissor Sisters på NRK 1. 😉

    Svar

  4. #3 Artemisia

    Takk for det 🙂
    Har tatt TV-fri i kveld – men ikke skjermfri.

    Ha en god natt 🙂

    Svar

  5. Vakkert, P!

    (… men hva skyldes målskiftet?)

    Svar

  6. #5 Undre

    Takk, takk 🙂
    Synes dikt og enkelte småtekster klinger bedre på nynorsk.

    Svar

  7. Aha!

    Men er du nynorskbruker sånn «opphaveleg»?

    Svar

  8. #7 Undre

    Nei, det er eg ikkje, diverre. Men eg likar nynorsk betre og betre. Nynorsk ligg og nærare dialekta mi enn kva bokmål gjer.

    Helsar 🙂

    Svar

  9. Posted by Lavina on desember 6, 2006 at 2:41 PM

    Flott bilde, og at du skriver på nynorsk.. Hvite elefanter må vel være albino..

    Klem

    Svar

  10. #9 Lavina

    De kan nok være albino. Forøvrig finnes de overalt, også om sommeren.

    Ha en fin aften 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

