min favoritt

Det er tid for julesanger. Noen synges av alle, hele tiden, og mister noe av sin sjarm. Men så er det enkelte, som også synges av alle, som har en favorittversjon som står seg år etter år. For meg er denne en slik julesang.

Dette får være mitt siste innlegg i 2006, nummer 52 i rekken. Så står det igjen å se om det blir ett innlegg for hver uke i 2007. Takk til alle som har lest og kommentert på «litt av hvert».

4 responses to this post.

  1. Takk!

    Det var lenge siden jeg så denne!

    Du vet at du kan få den inn på siden din og, det er bare å lage en enkelt tag – du finner det i faq-en.

    Svar

  2. #1 Beate

    Takk for tipset, skal se om jeg finner ut av det 🙂

    Svar

  3. Oh, my Bowie! Nå drømte jeg meg skikkelig bort i fire minutter. Takk skal du ha! skal også fortelle deg at julevasken min gikk unna, med Bowies singles Collection, på full guffe! 🙂 Tn riktig godt nytt år ønskes deg. 🙂

    Svar

  4. #3 Artemisia

    Godt nytt år ønskes tilbake til deg og dine, Artemisia 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

