tiden går

For tyve år siden var Power of love med Jenifer Rush en landeplage, og den låter bra også i dag. Jeg har også tatt med en annen låt, Ring Of Ice.

21 responses to this post.

  1. Den passet godt i dag. 🙂

    Svar

  2. #1 Beate

    Det gleder meg 🙂

    Svar

  3. Ikkje dum denne, nei. Mektig. Minner meg om 80-talet, gymnastida osv. 🙂

    Svar

  4. #3 Maldina Planz

    Jeg satt og tenkte tilbake på musikk og fant mye gammelt på youtube. Det er bare utrolig hvor mange minner som knytter seg til musikken man har lyttet til opp gjennom årene, det ble som en mimrestund, også med grupper få unge i dag har hørt om. Det at noen unge faktisk konsentrerer seg bedre om lekser med musikk på øret sier noe om hvilken funksjon, påvirkning og plass musikk har for mange.

    God kveld til deg 🙂

    Svar

  5. Og når jeg både husker, og liker, da er jeg vel litt gammel…

    Svar

  6. #5 Genese

    Litt er ordet. Her handler det om minimal aldring, alltid 🙂

    Svar

  7. Heisan!
    Låta minner meg om siste dansen..
    de mange siste danser..den gang da..Jeg var ute andre hver helg, minst, og viftet med dansefoten..

    Ha en god kveld.:)

    Svar

  8. #7 Artemisia

    Har aldri vært noen danser, men jeg har nok framvist en del spesielle bevegelser med relativt ukontrollerte fotbevegelser tidligere – «Rave», men på fuktig norsk.

    Ha en god aften 🙂

    Svar

  9. Høhø, og jeg som trodde dette var en Celine Dion-sang.

    Svar

  10. #9 Undre

    Av og til, en sjelden gang, tar også de beste feil. Ikke la det gå så sterkt inn på deg 🙂

    Svar

  11. Hæhæ! Takk!

    Svar

  12. Posted by Luringen on februar 16, 2007 at 6:00 PM

    Den er også nydelig. Nydelig!

    Svar

  13. #12 Luringen

    Vel, hva annet når den ble lagt ut av meg 😛

    Svar

  14. Posted by Luringen on februar 18, 2007 at 12:12 AM

    Du får sagt det du. Er en luring i deg også, det har jeg alltid ment 😉

    Svar

  15. #14 Luringen

    Sitat: «Er en luring i deg også, det har jeg alltid ment»

    Du gjør det ikke lett for meg. Den der våger jeg ikke å si ja til eller tolke som kompliment etter at du googlet på «luring» og blogget om resultatet. Jz!

    Svar

  16. Posted by Luringen on februar 18, 2007 at 1:31 AM

    Ler så jeg nesten detter av stolen!!

    Svar

  17. Posted by Luringen on februar 18, 2007 at 1:32 AM

    Ser for meg Rune Rudberg her… Uten videre sammenlikning 🙂

    Svar

  18. #17 Luring

    Hockeysveis, danseband og luring? Svaret på gåta må være kinderegg. Får opp noen bilder for mitt indre øye nå. Dette er sterke saker! Hvordan slår man av dette da, som skjer inni hodet? Ouch!

    Svar

  19. Posted by Luringen on februar 18, 2007 at 1:55 AM

    Uhm… hva med av-knappen?!!

    Svar

  20. #19 Luringen

    Takk for moroa, det gjør godt å le litt 🙂

    Svar

  21. Posted by Luringen on februar 18, 2007 at 1:45 PM

    Ja, i alt alvoret som livet er, trenger vi noen ganger å bære være toillat!

    Svar

Legg igjen en kommentar

