mike oldfield

Et par gamle Mike Oldfield-låter for den som vil mimre litt, nummer to med Anita Hegerland:

14 responses to this post.

  1. Mike Oldfield har jeg alltid hatt sansen for! Gitarsoloene hans er bare helt rå, og må oppleves:)

    Siden vi først mimrer litt.., -Neill Young er også en av mine aller største helter. Hva med «Crime in the city» eller hans versjon av «blowin`in the wind»? Absolutt verdt å høre på:)

    Ha ei flott helg!

    Svar

  2. #1 Nunzio

    Young låter langt bedre enn han ser ut, i likhet med Dylan. Mye bra og mye jeg slett ikke liker fra begge.

    Har jobbhelg, men den kan bli bra for det. God helg ønskes tilbake 🙂

    Svar

  3. Posted by Luringen on april 20, 2007 at 5:22 PM

    Moonlight shadow er jo en klassiker 🙂 Den nr to med Anita Hegerland hadde jeg faktisk ikke hørt (som jeg husker)!

    Svar

  4. #3 Luringen

    Jeg vet ikke om du prøver å gi inntrykk av å være yngre enn du faktisk er, eller om hukommelsen er i ferd med å svikte. Viktigere er om du likte musikken, men det sa du selvsagt ikke noe om. God helg i alle fall 🙂

    Svar

  5. Posted by Luringen on april 20, 2007 at 8:24 PM

    hæ – jeg???

    Nå skjønner jeg ikke bæra av hva du snakker om???

    ????

    ??

    ?

    🙂
    Moonlight shadow er jo ei flott låt. Og jeg er bare barnet. Nesten.

    Kjenner det på meg 😛

    Svar

  6. #5 Luringen

    Selvsagt er du pur ung, Luringen. Men vet du hva, jeg har bursdag i dag og synes ikke det er noe stas lengre – bortsett fra bløtkake da, som jeg er altfor glad i 🙂

    Svar

  7. Posted by Luringen on april 21, 2007 at 11:33 PM

    Hurra for deg som fylte ditt år, ja deg ville vi gratulere!

    Har du blitt stor altså? Det er bra, ikke alle som blir det vet du. Så en får sette pris på at bursdagen kommer og håpe at en får oppleve en ny.

    Bløtkake er bra, selv om jeg personlig foretrekker suksessterte eller kvefjordkake 😛

    Jeg får ikke lov til å skylde på alderen lenger på jobb, de sier jeg har blitt for stor 😦 Men jeg holder hardnakket på mitt!

    Stå på folan, det er mange som er myyyye eldre 🙂

    Gratulerer med dagen!!

    Svar

  8. #7 Luringen

    Takk 🙂
    Suksessberte vet jeg hva er, men kvefjordkake? Send oppskrift er du snill. Alderen spiller ingen rolle så lenge man er gammel til sinns 🙂 Og litt barnslig inne mellom. Litt av hvert er hva det handler om 🙂

    Svar

  9. Posted by Luringen on april 23, 2007 at 8:17 PM

    Kjenner du kaka som opp-nedkake kanskje?

    Svar

  10. Posted by Luringen on april 23, 2007 at 8:18 PM

    Slik en deilig marengsbunn og så fylles den med en blanding av vanlig krem og vaniljekrem/romkrem

    mmmmm!!!

    Svar

  11. Posted by Luringen on april 23, 2007 at 8:19 PM

    Og kan man egentlig bli for stor til å være liten? Neida 😛

    Svar

  12. #9,10,11 Luringen

    Opp-ned kake? Er dette noe man spiser på sengen? Høres ellers ut som ei skikkelig kaloribombe med mye deilig krem – en type Samarin-kake 🙂

    Du får maile meg et stykke neste gang du baker 🙂

    Svar

  13. Posted by Luringen on april 24, 2007 at 7:41 PM

    Skal skjønne jeg gjør det! Den går visst også under navnet Verdens Beste…

    Svar

  14. #13 Luringen

    Da har jeg smakt den – kjempegod, men neppe verdens beste 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

