stygg tabbe!

At sunniene og shiaene vil skjære ørene av prins Harry synes jeg ikke noe særlig om, for å være helt ærlig. Hadde det vært faren, Charles, ville jeg sett det som en positiv vilje til å foreta en barmhjertig skjønnhetsoperasjon, men dette blir for drøyt!

12 responses to this post.

  1. Haha, sprutet ut i latter igjen! Haha…ler og ler her…Pokker at vi ikke har deg inne på vgb! Denne skulle absolutt ligget der inne=D

    Dette var virkelig en perle! Ler enda:D

    Svar

  2. Nå er du drøy Phalloides. Ørene til Charles er selvstendige individer som lever sitt eget liv, å kutte dem av er å regne som et dobbeltdrap.

    Svar

  3. #1 Nunzio

    Violent Giga Bytes 🙂

    Teacher: Do you listen, Charles?
    Charles: I’m all ears.

    Svar

  4. #2 Habben

    Når irakerne får stroppet på seg to slike cricket-hansker vil sporten bre seg raskt på det asiatiske kontinentet. Håper du ikke er i slekt med Charles, synes du virker litt sår over innlegget, Habben – pinglete faktisk :§

    Svar

  5. Det rare er at jeg FØLER meg veldig kongelig stort sett hele tida, men jeg kan ikke bare sånn uten videre ta av fra Gardermoen om jeg skulle føle for det nei.

    Svar

  6. #5 Habben

    Vel, de sier humla egentlig ikke kan fly grunnet fasong og vekt i forhold til vingeflate – den flyr likevel. Hold fast ved den royale feelingen du, blått blod er bare sprøyt åkkesom 🙂

    Svar

  7. Posted by Luringen on april 24, 2007 at 7:42 PM

    😛

    Svar

  8. #7 Luringen

    Takk for en særdeles fyldig og god kommentar, men den «kommentaren» vet jeg ikke hvordan jeg skal besvare – sjakk matt!

    Svar

  9. Posted by Luringen on april 24, 2007 at 9:03 PM

    JEG HØRER IKKE HVA DU SIER!

    Svar

  10. #9 Luringen

    Hadde det ikke vært tirsdag i dag, ville jeg påstått du var midt inne – og vel så det – i feiringen av en suksess på jobben. Øh, har du fri i morgen?

    Svar

  11. Posted by Luringen on april 24, 2007 at 9:37 PM

    Neida, jeg bare klapper jeg 🙂

    (er rimelig enkel sånn!)

    Svar

  12. #11 Luringen

    😛

    Svar

Legg igjen en kommentar

