deep forest

Det nærmer seg ferietid og aktiviteten blir nok noe laber en måneds tid framover. Kommer til å kikke innom og kommentere litt, men dette blir trolig siste post på en stund.

8 responses to this post.

  1. Posted by Sissel on juni 14, 2007 at 11:11 AM

    Dette var et hyggelig gjensyn.
    Den «grønne» og den «blå» Deep Foreste cd’en gikk kontinuerlig i en periode for 10 år siden. Da var jentene mine bare 2 og 4 år – de elsket de platene.

    Ha en riktig god ferie.

    Svar

  2. #1 Sissel

    Takk for hyggelig kommentar 🙂
    God ferie og fin sommer også til deg og familien.

    Svar

  3. God sommer til deg .-)

    Svar

  4. #3 Genese

    Takk det samme 🙂
    Jeg tenkte da jeg skrev denne posten at det er noe komisk, til og med tragikomisk, over at man nærmest skal legge inn en forklaring på hvorfor man tar en liten pause i bloggingen. Riktignok kreves ikke sykemelding for bloggefravær, men det likner litt 🙂

    Så blir spørsmålet om det gjøres av høflighet og respekt overfor de besøkende eller om det skjer av frykt for å miste lesere. Greit å sende en sommerhilsen uansett 🙂

    Svar

  5. Posted by Sissel on juni 15, 2007 at 3:55 PM

    Da jeg startet med å blogge så tenkte jeg det samme. Jeg fant det LITT vel selvhøytidelig å til stadighet skulle fortelle at nå skulle man på ferie, nå skulle man ta en pause, nå skulle man ditt og nå skulle man datt. Blogg er da ikke noe teselskap heller.

    Men så opplevde jeg å få sms’er og mail med spørsmål om jeg var sjuk – om alt var bra, for jeg hadde ikke skrevet på 4 dager. Jeg dro på smilebåndet og det var rørende. Det hadde aldri slått meg at noen kunne være bekymret for meg.

    Så nå vil jeg nok også gi et lite signal om jeg skulle bli bloggborte lengre enn det som har vist seg å være normalt for meg.

    Så ting endrer seg. Og godt er nå det 🙂

    Svar

  6. #5 Sissel

    Skal ta noen turer innom bloggen din og lese litt. Ha en god helg 🙂

    Svar

  7. Posted by Luringen on juni 17, 2007 at 8:41 PM

    Go’ sommer til deg

    Svar

  8. #7 Luringen

    Takk det samme 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

