pinlig situasjon

De fleste har vel opplevd å bli lattermilde i upassende situasjoner. Denne karen er intet unntak. Alvorlig tema som diskuteres, tydeligvis, men hva hjelper det…

http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=353

8 responses to this post.

  1. Hahaha….. Ler og ler….. Har den selv på pcen her, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ledd av denne…. Blir ihvertfall ikke lei av den…… Hihi…. Stakkars fyr…. Og programlederen får jo helt latterkick da det kommer spørsmål fra publikum- med den sigarstemmen….. Hahaha… Skikkelig kontrast….

    Takker for påminnelse og golatter ….;)

    Agent Yeti undercover…..;)

    Svar

  2. #1 Somlingane

    Jeg har også ledd mye av den. Alle er gravalvorlige – unntatt én 🙂

    Svar

  3. Posted by Luringen on juni 24, 2007 at 5:23 PM

    Egentlig får jeg litt vondt av disse som fremstår som handicappede, men så er jeg nå ei pingle også da 😛

    Svar

  4. Hehe, denne har jeg liggende på en av nettsidene mine, og den er like morsom hver gang jeg titter på den!=D Du store tid, dette må være den beste videosnutten noensinne!:)

    Her er også en go en..:

    http://www.devilducky.com/media/31501/

    Mvh Nunz

    Svar

  5. #3 Luringen

    Enig. Man ler ikke av slikt… hrrmpf 🙂

    Svar

  6. #4 Nunzio

    Vann-vittig 🙂 Den slår kullsyretesten i reklamen på Bon Aqua taste-senter. Er ikke bare på Voss de driver med ekstremsport.

    Svar

  7. Jeg synes han hadde en fin tenor-stemme jeg *Hæhæhæhæhæ*

    Svar

  8. #7 Habben

    Ja, du ser jo det positive i alt 😛

    Svar

Legg igjen en kommentar

