ville priser

wc.attraktiveiendom.no

Pent beliggende fritidseiendom i Avskåkålia, Telemark.

Lite barnevennlig område, 3 mil til nærmeste nabo gjennom krevende terreng, veiløst, strøm og vannløst (ved oppholdsvær), og uten oppkjørte skiløyper i nærheten vinterstid. Ferdig restaurert har fritidsboligen en boflate på om lag 42 kvm fordelt på halvannen etasje. Usjenert beliggenhet.

moen.jpg

Utedassen er en anelse skjev og bør støttes opp for å unngå uhell når de harde tampene skal presses ut. For øvrig i fin stand, men dasspapirholder mangler. I og med skjeve vegger kan dassrullen stå på veggen bak ramma.

moen3.jpg

Annekset er av nyere dato (14 kvm gulvflate) og i meget velholdt stand. Siden du som framtidig, lykkelig eier av ferieeiendommen trolig aldri vil få besøk, kan annekset med fordel benyttes som soverom og kosestue. Her er det mange muligheter.

moen6.jpg

Det må nevnes at området har et utrolig rikt fugleliv. Det skyldes at halve eiendommen består av løs myr med små vannpytter og en rislebekk, noe som gir myriader av stikkemygg og knott.

Prisantydning: Kr. 1.690.000,- (+ 10% meglerhonorar)

Bta/Boa: 74/42 (huset har rast litt sammen på den ene siden)

Tomt: 457 kvm – eiet!

Byggeår: 1723 (anneks 1802)

Adresse: Myggkåsa 1.

Visning: Kart og kompass lånes ut her (alle husene står ulåste – god tur!).

Gi bud! (Åpen budrunde, benytt kommentarfeltet).

Megler: phalloides

10 responses to this post.

  1. Posted by Luringen on juli 18, 2007 at 6:28 PM

    Her hadde jeg definitivt lagt inn bud om toalettpapirholderen ikke manglet.

    Svar

  2. #1 Luringen

    Hva forventer du deg egentlig til den prisen?!

    Svar

  3. Posted by Luringen on juli 19, 2007 at 12:03 AM

    I alle fall en toalettpapirholder

    (eller dassrullhåller om du vil)

    Svar

  4. #3 Luringen

    Tror ikke dette er noe for deg, uansett. Boligstandarden i Myggkåsa 1. er for nøkterne folk, ikke fisefine og kravstore… vaffelspisere! Men det skal du vite, det er ikke mange moderne vannklosetter som tilbyr lav ryggstøtte med mulighet til å legge seg godt tilbake, nesten som i en stressless. Jeg har ikke nevnt det, men det er faststiftet en skumgummibit på bakveggen som gjør at du sitter/ligger så godt at du gjerne blir sittende/liggende – trenger egentlig ikke papir. (Dette med skumgummien skulle egentlig være en overraskelse under visning, det lille ekstra som fikk budene til å strømme inn).

    Svar

  5. Billigsalg i våre dager. Her blir det rift om godene.

    Svar

  6. #5 Genese

    Galskapen råder i hyttemarkedet, eller fritidsboligene må en vel heller si. Det er ikke akkurat småhytter som bygges. At man tillater slik rasering av fjellskogbeltet med veier og graving i hytt og pine er utrolig i disse miljøverntider. Og de som har ei råtten lita bu, inklusive stokkmaur og husbukk, kan selge den til et par millioner kroner. Jeg vet ikke om man bør le eller gråte av det, men om ikke annet er det god butikk for de som skal selge 🙂

    Svar

  7. Posted by Luringen on juli 21, 2007 at 8:41 PM

    herregud, her ser jeg hvor jeg fant idèen til mitt siste innlegg, og jeg som trodde jeg var en ordentlig luring…

    Svar

  8. #7 Luringen

    Reinspikka tyveri, spør du meg!

    Svar

  9. Posted by Luringen on juli 21, 2007 at 11:03 PM

    Men så sløkk har jeg altså blitt, at jeg ikk en gang merker at jeg stæler.. Åssen skal nå dette gå?!

    Svar

  10. #9 Luringen

    Vi venter og ser det an litt 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

