shagma

Mer mimremusikk. Les mondes engloutis – TVserien fra 80-tallet om Atlantis, den forsvunnede verden, hadde en fin åpningsmelodi. Her er den:

14 responses to this post.

  1. *gråte litt* Dette er så vakkert! *sipp*

    Svar

  2. Undre.

    Så du husker serien. Min datter var 5-6 år da denne gikk, så vi satt i sofaen sammen og så på. Tror sikkert åpningssnutten vekker minner hos henne også. Jeg mailet henne og linket hit så snart jeg hadde funnet og postet videosnutten.

    Glad den rørte ved deg, så kan det være en annerledes julegave til deg også 🙂

    Svar

  3. Jeg husker ikke serien, men jeg husker musikken.

    Og takk, det var en fin julegave! 😀

    Svar

  4. Tusen takk for hyggelig besøk! Har ikke hørt på sangen enda, men det MÅ jeg jo gjøre. Gamlepusen vår heter jo nettopp Shagma ;).
    Skal forsøke å fotografere rakettene senere i kveld. Antar jeg bør bruke litt lang lukker. Tar med stativ og fjernutløser. Noe annet jeg bør tenke på?

    Ønsker deg et strålende 2008 😀

    Svar

  5. Inger Johanne.

    Heisann! Duger ikke som noen rådgiver for deg lenger, du tar bedre bilder enn meg 😉

    Lukkerprioritet høres fornuftig ut. Kos deg de siste timene av året og godt fotoår i 2008 🙂

    Svar

  6. Tull og tøys på deg!
    Da forsøker jeg meg med forskjellige lukkere.. og skal kose meg som bare det 🙂
    Klem

    Svar

  7. Inger Johanne.

    Klemmen var god den 🙂

    Svar

  8. Nå har jeg lagt ut resultatet av gårsdagens fotografering. Hadde det ikke vært for alle de gode rådene dine, så hadde det garantert gått skeis!! Tusen takk skal du ha.
    Slet litt med fokuseringen, men det var fordi jeg glemte å endre fokus-innstillingen. Lærte mye underveis også, så ved neste korsvei får jeg kanskje til et blinkskudd eller to :).
    Kos deg videre i 2008, og igjen – TUSEN TAKK for hjelpen.
    Enda større klem enn sist kommer susende 🙂

    Svar

  9. Inger Johanne.

    Bare hyggelig å kunne være til støtte 🙂

    Svar

  10. Posted by Luringen on januar 7, 2008 at 9:08 PM

    Nei… godt mulig jeg var en av disse rødmussede kinn -barna som var ute og bygde hytte når denne greia kom på tv, for dette var totalt ukjent! Men fortsett å spa, noe må vel jeg ha fått med meg og!

    Svar

  11. Luringen.

    Hvorfor ikke bare innrømme at dere ikke hadde tv på 80-tallet. Du blir ikke mobbet for det kan du skjønne 😛

    Svar

  12. Posted by Luringen on januar 8, 2008 at 7:28 PM

    Joda, hadde NRK, men husker jeg var grønn av misunnelse på disse rekkehusfolka i klassen som hadde kabeltv, fikk inn Sverige og greier… tror jammen vi fikk telefon litt sånn tidlig på 80-tall og jeg 😛

    Svar

  13. Posted by Kongen on januar 21, 2008 at 11:27 PM

    hvor kan jeg finne sangen?

    Svar

  14. Kongen.

    Du finner den på youtube, kommer rett dit ved å dobbeltklikke på avspillingsboksen over her. Ellers finner du den selvsagt her så ofte du vil 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

