trenger støtte!

Det blogges om det meste. Noen går langt i det å avdekke svært private bedrifter, behov og gjøremål, blant annet i septikproduksjonens tegn. Mitt bidrag, selvforskyldt voldtekt, har gitt gjenlyd i den ganske bloggsfære, og som eneste blogger utenfor VGB så langt, er jeg nominert til den meget ettertraktede prisen og pokalen «GULLTAMPEN 2008» inne hos Yetien på VGB. Dette er et tungt press å bære for en blogger på WordPress, siden jeg føler jeg representerer mer enn 2 millioner WP-bloggere på et utall språk og fra alle verdenshjørner. Man kan bli løsmaget av mindre!

vgbkonk.jpgSå her trengs stemmestøtte fra alle ansvarlige. Eneste kriterie for å stemme er at man en eller annen gang i løpet av livet har vært på dass. Mine sterkeste medfølelser går til de som ikke er stemmeberettigede! Kan trygt anbefale å lese også de øvrige nominerte. Det ligger mye smerte bak noen og beundringsverdig innsats bak dem alle. Som et alternativ til serien Farmen mener jeg historier fra Tarmen står seg godt. Her skal også noe ut. Tilbake sitter en sliten og salig vinner. Så folkens, til stemmeurnene og legg seddelen i potta. Avstemning skal visstnok skje etter at innleveringsfristen (innen 1. feb.) er ute.

Beviset på nominasjonen er dette diplomet fra Yetien. Oppfordrer flere WP’ere til å melde sine usjenerte bidrag:

flykting.jpg

 

5 responses to this post.

  1. […] Innlegget er nominert til “GULLTAMPEN2008“! Diplom bekrefter nominasjonen. […]

    Svar

  2. Haha, en verdig kandidat! …-Og den bikkjelorten da! Måtte nesten vrenge meg her….

    Svar

  3. Nunzio.

    Psst… har ikke hund, bare saftige hemorroider, men ikke si det til noen 😛

    Svar

  4. Hæhæhæ……. Hemmoride….??? Skikkelig lodden bak, med andre ord…. Hæhæhææ…..

    «Eneste kriterie for å stemme er at man en eller annen gang i løpet av livet har vært på dass.»

    Skulle gjerne ha brukt denne i kriteriene….;)
    Hæhæhæ….. Genialt… Rett og slett genialt…..

    Tilogmed etterordet ditt er ett verdig innlegg til Gulltampen 2008…

    Yohoooo….. Love your shitting….;)

    Knallharde klemmer Yetien

    Svar

  5. Yetien.

    Av og til skrur jeg ut slike som til forveksling likner hundebæsj. Denne har overvintret under snøen og muggsopp har kastet seg over det som måtte være igjen av næringsstoffer. Ser egentlig litt snasen ut – myk og god 😛

    Etterord ja, eller minneord over forgangen mat. Synes egentlig du er den gale som drar igang en slik konkurranse. Har ikke bestemt meg ennå for om jeg skal tolke det som modig eller riv ruskende! Lykke til med voteringen anyway 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

