within temptation

Legger ut et par låter av Within Temptation som pausemusikk; The Howling og Mother Earth.

9 responses to this post.

  1. Posted by GH on oktober 21, 2008 at 1:09 PM

    Aldri hørt om gruppa før jeg..men det var veldig bra musikk;D

    Svar

  2. GH.

    Hei, og takk for kommentar.
    Hører mye på Nightwish og Within Temptation når jeg er på nett. Oppdaget ikke denne gruppa før for et par måneder siden.

    Ha en fin uke, klem 🙂

    Svar

  3. Ser vi har samme musikksmak!=)

    Svar

  4. Nunzio.

    Hadde ikke Ture tatt knekken på trommehinnene dine ville du hørt det også 😉

    Svar

  5. Hehe….=)

    Har forresten skaffet meg mer musikk av denne gruppen. Blir så ufattelig imponert av stemmen til vokalisten. Veldig spennende akkurat i dèt hun avslutter setningene, og liksom lar stemmen «falle ned» til bunns…. Har aldri hørt noen gjør det på samme måten.

    Svar

  6. Interessant oppdagelse. Merket meg at vokalisten har en litt «annerledes» stemme, men uten helt å kunne si hvorfor. Nå fikk jeg svaret 🙂

    Svar

  7. Du hørte det du også? =)

    Svar

  8. Låta «Restless» gir en god pekepinn på «fenomenet»…

    Svar

  9. Restless – høres ut som en feilvare av Ekornes’ stressless, riktig vond å sitte i. Skal lytte nå som jeg er obs på det.

    Svar

Legg igjen en kommentar

