taust som faen!

Stillingskrigen mellom Carl-Erik Grimstad og Ari Behn ser ut til å ta en ny vending, skal vi tro Aftenposten. Den tause, eller kanskje trauste, Grimstad, vurderer nå å gi ut sine kronikker og debattinnlegg rundt kongehuset de siste 8 år som bok. Kronikker og debattinnlegg som fra kongehuset forståelig nok har blitt møtt med taushet.

Selv om Grimstad skulle skrive et særdeles langt forord til boken, må man anta den som bok blir temmelig tynn. Kan man foreslå tittelen «Taust som faen!»

5 responses to this post.

  1. Nå måtte jeg fnise litt her.

    Svar

  2. Beate / Nunzio.

    Man kan fnise eller fnyse av hele greia 🙂 For meg som utenforstående ser jeg også det komiske i situasjonen.

    God uke til dere begge.

    Svar

  3. Posted by Maldina Planz on januar 21, 2009 at 6:09 PM

    Kjem også på ein del andre titlar som hadde gjort seg. 😀

    Hm… Eg som alltid har likt Ari godt. I denne saka har eg i grunnen litt lite info til å uttale meg. Men han er iallfall ein uredd kar, og i intervju framstår han skikkeleg reflektert, syns eg.

    Håpar alt vel, Phalloides.

    Maldina

    Svar

  4. Maldina.

    Det er ikke så vanskelig å forstå Aris, og medlemmer av kongefamiliens, frustrasjoner over noe av det som skrives og ytres om rollene de har, og måten disse utøves på. Hvordan ytringene skal håndteres og evt. imøtegås, er nok et vanskelig emne. Tradisjonen med taushet og overbærenhet fra kongehusets side, har sine gode grunner. Det å spille rollen som Don Quixote mot dagens vindmølleparker, er en hard øvelse.

    Nyt dagene, Maldina 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

