mine sommerfugler

Jeg har opprettet en ny sideblogg, mine sommerfugler. Om noen får lyst til å ta en titt, er det bare å klikke seg videre her. Bloggen er under oppbygging, men mange bilder er allerede på plass. Mer tekst og flere bilder vil komme etter hvert. Finner du noe du er i tvil om stemmer (navn på sommerfugler eller noe i teksten), legg gjerne igjen beskjed. Da får jeg mulighet til å rette opp feil. Jeg er fascinert av det meste som kravler og flyr, men kunnskapen om de ulike krypene kunne vært adskillig bedre. Men jeg lærer litt etter hvert. Tipper jeg begynner å få oversikten om den dagen kommer da jeg fyller 100 år.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mathias2 on januar 1, 2010 at 2:22 AM

    Foreløpig er det kaldt og lite sommerfugler. Derimot er det andre fugler som sitter og koser seg på matbrettet i bygda mi 700 moh. Men om få måneder er det også her slik at sommerfuglene beriker landskapet. Til da, Godt nytt år, trivelig vinter og fantastisk vår.

    Svar

    • Hei Mathias2, og takk det samme. God helse og et fint år ønskes også deg og dine.

      Er ikke videre plaget av mygg og andre insekter her i Bø for tiden, heller. Det er i overkant friskt ute. Greit da å pusle med sommerlige bilder inne i temperert miljø. Håper bilder av noen vakre sommerfugler kan blaffre litt varme inn i deg også 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

